Klacht: verkoop niet door gegaan

Nynke Broekens op 15 november 2023 over Catawiki in de categorie Veilingen

we hebben een bank verkocht via catawiki. De bank is een chesterfield bank. de koper komt helemaal uit duitsland (munchen) en heeft de bank meegenomen. 2 a 3 dagen thuis geeft koper aan dat hij niet tevreden is over de bank. geeft aan dat het geen echte chesterfield is (experts van catawiki hebben de bank goedgekeurd) en nu wil hij dat we de kosten van zijn reizen vergoeden en de bank ophalen of er voor zorgen dat de bank wordt opgehaald. Koper had bij ophalen kunnen aangeven dat hij de bank niet wil omdat deze niet aan zijn verwachtingen voldoet. Hij had mijn nummer.

catawiki gaat helemaal mee met koper. nu geven de experts aan dat de bank niet een chesterfield is. dan had catawiki dit aan de voorkant beter moeten checken. wij weten niet beter dan dat deze bank een chesterfield is. we voelen ons enorm misleid door catawiki en de koper!! dit kan toch waar zijn dat de koper de bank meeneemt terwijl hij meteen had kunnen zien of het voldeed. wat maakt dat je de bank meeneemt naar duitsland?!

dat koper zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn actie om de bank mee te nemen en dat we de helft ontvangen van de verkoopprijs

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nynke Broekens