Klacht: Modelspoor expert Simon Ungefug niet eerlijk

M. Pekel op 20 november 2023 over Catawiki in de categorie Veilingen

De expert voor modelspoor artikelen is niet expert genoeg, ik heb diverse malen problemen met hem gehad omdat hij te laag beoordeeld.
Vorige week moest ik een zeldzaam object van hem samenvoegen met wat anders omdat het niet aannde minimum prijs van €50 zou voldoen, nu zou ik dat normaal niet zo erg vinden maar ik heb het zelfde object al twee keer eerder verkocht via Catawiki voor €70 en als je zo’n zeldzaam object met iets anders er op zet dan haken sommige mensen af.

En bij een ander object zij hij dat ik het er 2x opgezet had, dot was niet zo maar het object lijkt een beetje op een object wat ik er een dag eerder op gezet had. Mijn vrouw zag echter direct het verschil, dus wie is hier nou de specialist.

In een geval van een paar jaar geleden mocht ik een collectors item niet met een minimum prijs plaatsen omdat hij meende dat het hooguit €175 zou opbrengen terwijl dit object op beurzen ligt voor ongeveer €400, ik heb het uiteindelijk via Marktplaats verkocht, kan ik zelf beslissen watbik er voor vraag en waar ik mee akkoord ga.

En het vervelendste is nog wel dat als je hem er op aanspreekt dat hij je dan gaat negeren en vertikt om nog objecten van je te verwerken, Catawiki is vervolgens niet via de telefoon te bereiken.
Catawiki wordt steeds vervelender om te gebruiken 😕

De heer Ungefug moet even fink op z'n donder krijgen van z'n leidinggevende en snel weer met m'n objecten aan het werk gaan, en geen kinderachtig gedrag meer vertonen als mensen het niet met hem eens zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Pekel