Klacht: Geen enkele hulp om gewonnen kavel in bezit te krijgen

kophhh333 op 25 februari 2023 over Catawiki in de categorie Veilingen

Kavel via catawiki gewonnen, verstuurd met track en trace nummer uit Frankrijk. Afhalen bij een afhaalpunt ergens in een door mij gekozen afhaalpunt in Nederland. Geen adres of datum van afzender of catawiki.
Ik wil mijn gewonnen en betaalde kavel gewoon ontvangen op een normale manier.
Ik werkte 5 jaar bij Post.nl en nu bij DHL express al bezorger maar dit soort krankzinnige verhalen if situaties heb ik van mijn klanten nooit vernomen.
Bij navraag bij catawiki en afzender/verkoper uit Frankrijk geen enkele informatie waar het pakket is of af te halen in Nederland.
Coulance van catawiki betaal nog een keer de transportkosten van € 38,- om kavel te ontvangen.
Hiermee ga ik niet akkoord en heb dit gemeld bij catawiki.
Na een week geen enkele reactie mogen ontvangen.
Telefonisch contact geeft informatie dat het pakket via posnl is verstuurd. Mijn postnl app geeft geen enkele informatie rond dit pakket.
Pakket is retour afzender gestuurd en na betaling van nog een keer betalen van de verzendkosten kan ik het pakket opgestuurd krijgen met hoog waarschijnlijk dezelfde problemen.
Afgegeven in een afhaalpunt ergens in Nederland.
Track en trace geeft waarschijnlijk weer geen enkele informatie waar het pakket is en gaat dan weer naar de afzender.
Volgens mij doet catawiki geen enkele moeite om mij het gewonnen kavel in bezit te krijgen.
Indien het kavel opnieuw verkocht gaat worden kan catawiki namelijk weer veiling kosten in rekening brengen bij de volgende koper.

Gewoon het kavel die ik gewonnen en betaald heb ontvangen op een afhaalpunt of huisadres te volgen met track en trace nummer met informatie wanneer verzonden en op te halen met adres in Nederland n

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kophhh333