Klacht: Cashback dolce custo 40 euro nog steeds niet ontvangen

op 03 augustus 2016 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dolce custo aangeschaft nr 235186 d,d, 28-11-2015, bij aanschaf de wetenschap dat 40 euro terug gestort zou worden, heer Morshuis heeft instructies gevolgd en het bedrag niet ontvangen.
Hij heeft meerdere keren daarna een mail gestuurd en geen reactie ontvangen.
Zijn email is hmorshuis@hetnet.nl

Het zou fijn zijn als e.e.a afgehandeld kan worden, dat de heer Morshuis de 40 euro ontvangt. Met vr.groet Mw M.Swart (zakenwaarnemer Hr.Morshuis) tel.0611202317

Gewenste Oplossing:

Na overmaking van de beloofde 40 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Haagsekoffie