Klacht: cashback actie Philips soundbar

op 05 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb eind januari 2016 een soundbar gekocht. Omdat Philips een cashbackactie had, er een van Philips gekocht.
Online voor de actie aangemeld, kreeg mail met referentienummer terug; alle benodigde formulieren, aankoopbon en code opgestuurd per post (je kon online of per post opsturen) binnen de termijn van de actie. Brief persoonlijk afgegeven bij postagentschap, omdat er, door al die formulieren, meer frankering nodig was.
Had voor de zekerheid nog mail gestuurd dat ik de stukken verzonden had.
Het kon wel 60 dagen duren wanneer het bedrag (gaat in mijn geval om 30 euro) op de rekening zou staan. Indiening per post nog langer.
Tot op heden niets ontvangen, ik dacht ik bel maar eens….
Men wist te vertellen dat alles goedgekeurd was; waarom er nog niets overgemaakt was, moest nagevraagd worden (via chat bij bureau). Antwoord: er was geen brief met de gevraagde formulieren ontvangen, dus jammer dan. En het was al te lang geleden om coulance toe te passen. Ik gaf aan dat ik een mail gezonden had waarin ik aangegeven had dat ik de stukken verzonden had, tja, die is ook niet aangekomen…..want zonder te vragen naar welk emailadres ik die mail dan had gezonden, gaf men aan dat het een automatisch gegenereerde mail was waar ik op had geantwoord (??)
Lekker zo’n actie… Die brief dus zoek, ik weet zeker dat ik ‘m heb gepost, er was geen verplichting tot aantekenen of zo.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn beloofde cashback overgemaakt krijg ad 30 euro.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 11 mei 2016 om 15:23 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Yvonne05

1 jaar geleden - Philips heeft gereageerd met "opgeloste klacht". Zij vroegen informatie (referentienummer terwijl ik dit al in mijn klacht had vermeld). Verder niets meer gehoord. Dus klacht is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne05