Klacht: Cashback actie

D.Koekebacker op 20 november 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Begin augustus hebben wij een drietal huishoudelijke apparaten gekocht bij BCC van het merk Samsung. Dit betrof een koelkast wasmachine en droger. Bij elkaar hebben wij bijna 3500 euro betaald. Op twee apparaten zat een cashback actie, 100 euro voor de koelkast en 200 euro voor de wasmachine. Men dient dan de factuur en foto’s van de registratie stickers op de apparatuur op te sturen voor goedkeuring van de actie. Dit is allemaal gedaan en goedgekeurd. De koelkast is netjes binnen de afgesproken termijn terugbetaald. Echter de actie van de wasmachine laat nu al meer dan drie maanden op zich wachten. Contact via mail, telefoon Facebook en Messenger maakt geen verschil, de afdeling die over uitbetaling gaat krijg je nooit te spreken. Er wordt alleen maar gevraagd of wij meer geduld willen hebben omdat hun actie zo succesvol is geweest. Na de eerste termijn van 6 weken ontvingen wij daarna pas een mail waarin stond dat de betaling uiterlijk binnen vier weken zou worden geregeld. Ook die zijn voorbij en Samsung laat niets van zich horen.

Wanneer de uitbetaling van 200 euro is gestort.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door