Klacht: Cashback actie

op 10 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond,

Ik probeer al 2 weken het aanmeeldformulier voor de cash back actie te downloaden, wat tot op heden niet lukt. Ik heb vorige week ook gebeld met jullie klantenservice. Zij konden mij niet verder helpen, tip was om via meerdere laptops te proberen om in te loggen. Hopelijk kunnen jullie de aanmeldformulier voor deze actie ook schriftelijk versturen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een aanmeldformulier schriftelijk ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door derya.kaya@live.nl