Klacht: Cashback actie

op 27 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18-05-2016 hebben wij een tv gekocht van 3499 euro van Philips .
Nu wilde wij gebruik maken van de cashback actie die op dat moment liep Wij ons hadden aangemeld via de Philips cashback site maar een bevestigings mail bleef uit .Ik dacht we proberen het gewoon nog een keer ,weer alles ingevult ,maar helaas wederom geen e\’\”mail.
(Deze mail heb je nodig om uit te printen, en op te sturen naar Philips .)
We hebben geprobeerd via twitter contact te leggen met @PhilipsCare_NL maar ook hier kreeg ik geen respons. Dan maar de Philips TV NL Consumer Care [supportNL@philips-tvconsumercare.com] met het hele verhaal Maar de enige reactie die zei gaven was een link waar ik me aan kon melden voor de cashback actie .Ze hadden duidelijk mijn mail niet gelezen .( De actie was inmiddels verlopen )
Toen ik nogmaals probeerde contact te leggen kreeg ik deze mail :Geachte heer/mevrouw,

Helaas is het niet mogelijk om via dit adres uw vraag te stellen. Uw vraag wordt niet in behandeling genomen.
U kunt via onze website uw vraag stellen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog gebruik kan maken van de Cashback actie en 2 Maanden Videoland .

Reactie van de melder van de klacht Robert Kisjes

7 maanden geleden - Inmiddels contact gehad via twitter , de klacht zou opgelost worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Kisjes