Klacht: sd kaart ontbreekt bij navigatie

arjens op 09 februari 2014 over Cartrek in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorig najaar bij Blokker een Cartrek 1500 aangeschaft. Begin van deze maand weggeweest, maar nu blijkt software oud te zijn, althans route moet vele malen herzien worden ,waar mijn inziens situaties zijn veranderd (bijv. rotondes aangelegd).
Nu lees ik beschrijving van Cartrek en daar staat dat er een SD-kaart bij zou moeten zitten. Doos opgezocht, zat er NIET bij.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik over een navigatie beschik die up to date is, zodat is tijdens een rit niet steeds voor onaangename verrassingen kom te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cartrek

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cartrek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door