Klacht: Cartidges betaald maar niet ontvangen.

op 13 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 December j.l heb ik bij het Kruidvat 2 cartridges besteld en per Ideal betaald. Nu zijn ze op een verkeerd adres afgeleverd waarvoor is getekend,dus is er valsheid in geschrifte door de bewoner gepleegd en ook verduistering want ze heeft ze niet geretourneerd. Kruidvat en Post.nl geven elkaar de schuld maar de enige gedupeerde ben ik n.l. geen cartridges en geen geld.Het adres waar ze afgeleverd zijn is Merxveld 18 3085PL te Rotterdam waar ik ruim een jaar geleden ben verhuisd. Mijn nieuwe adres is Boekenrode 521 3085 JH te Rotterdam.Kunt u mij raad geven? De ING geeft ook niet thuis, want, zeggen ze, het kan niet terug worden geboekt want ik heb per Ideal betaald. Het zijn toch bijna 50 euro van mijn AOW waar ik over spreek.

Gewenste Oplossing:

Of mijn geld teruggestort, of binnen de kortste tijd mijn bestelde cartridges bij mij bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Operadiva