Klacht: Carousel kadobon

op 08 februari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij leenbakker online een bestelling gedaan en waarbij een kadobon van carousel een gedeelte van de betaling was. Halverwege de betaling afgebroken omdat ik er nog iets bij wilde doen. Vervolgens was de kado gebruikt en kon niet meet geind worden. Hierover meerdere malen gemaild dat is is gebeurd eind dec 2015 maar nog nooit een antwoord gekregen. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Als ik het tegoed van mijn bon terug heb en het artikel wat ik aan het bestellen was voor de actie prijs geleverd krijg wat het toen had.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anja De Carpentier