Klacht: Carnaval passe partout

op 27 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans7,

Wat balen dat de bus vol zat. Helaas is dit voor ons natuurlijk ook overmacht. Excuses voor het ongemak. Of je in aanmerking komt voor restitutie kan ik via social media helaas niet bepalen. Hiervoor adviseer ik je een restitutieverzoek te doen via het contactformulier op onze website: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hans7