Klacht: Huur nooit een auto bij car del mar

op 16 augustus 2019 over CarDelMar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een auto gehuurd bij car del mar.
Wanneer wij op onze bestemming in Lissabon aankwamen,had car del mar ons bij interrent ondergezet.hier kregen wij tehoren dat wij inneens een basispaket geboekt hadden,terwijl wij wel netjes het duurste pakket bij car del mar geboekt hadden(volledige cover).dit betekende dat wij nog eens 450euro mochten neerleggen,anders waren wij niet verzekerd tegen eventuele schade.Aan deze balie waren meerdere Nederlanders met dezelfde problemen,ook via car del mar een een auto gehuurd.De auto die we kregen zat ook nog vol met krassen en deuken,dan neem je niet dat risico.anders werdt er 1200euro van de creditcard afgehouden.dit bij car del mar meerdere malen neergelegd om ons geld terug te krijgen,maar zij wouden niet mee werken.de raad dat wij geven is,geef liever wat meer uit bij wat betere verhuurbedrijven zoals hertz.hebben we vaker auto’s gehuurd en hier wordt je tenminste niet bestolen,zals bij car del mar.gewoon schandalig.

Gewenste Oplossing:

Car del mar bood geen oplossing aan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarDelMar

Alle klachten die gemeld zijn door Laura.wijnbelt85@gmail.com