Klacht: card geblokeerd

op 30 november 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Beste meneer/ mevrouw,
Ik heb mijn card nummer 3528020093078181 gebloeerd voor meer dan 6 manden door OV Chipkard.
Ik heb mijn eerste card kwijtgeraakt and heb ik een nieuwe een gevraadt.
Die kmot wel maar over 4 maanden hij was geblokeerd voor de eerste keer omdat ik moet elke mand iets betalen maar deze wist ik niet.
Ik heb de bedrijv gebeleed ik heb de betaling geregleerd n ik heb gevraagt over deze optie afsluiten.
Over 3 manden komt nog een keer en brief en moet nog een keer betalen.
Ik heb all betaald en heb ik nog een keer gebeld en gepraat deze optie opzetten. Ik heb ook het formulier doorgestuurd via post.
Maar mijn card ik nog geblokeerd en blijf so.
De bedrijv betaald mijn geld terug maar nog mijn card geblokkerd is.
Ik wil mijn card functioneel zijn omdat daar ook mijn ns abonament is en ik will voor elke maand mijn geld voor ns abonament terug omdat is niet mijn faut. Ik wil mijn card gebruiken maar mag niet out hoveel keer bel ik die is niet gebuurt.
Groetjes,
Nina Dinu
0615519246

waneer mijn card functioneel is en de bedrijv betaald mijn ns abonament terug omdat ik kan niet met de trein reizen ook en is niet mijn faut.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ninadinu