Klacht: Cappuccino capsules (eigen merk voor de Dolce Gusto) niet in orde

op 26 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb inmiddels veel zakken Cappuccino en Lungo capsules gekocht van jullie eigen merk maar elke keer kan ik de koffie capsules weggooien die in de zak Cappuccino zitten. De melk capsules in de zak werken prima maar de koffie capsules niet. Eerst dacht ik dat het misschien aan mijn Dolce Gusto apparaat lag maar dat is zeker niet het geval. De capsules zijn niet in orde. Als ik eerst de melk in mijn mok heb gedaan komt er met de koffie capsules iedere keer veel water mee en overstroomt het apparaat, het water komt van alle kanten uit het apparaat en het aanrecht is behoorlijk nat. Mijn mok Cappuccino kan ik weggooien want het is een en al water. Ik heb nu nog een aantal capsules liggen, de melk kan ik gebruiken maar de koffie gooi ik maar weg en doe de Lungo capsules erin. Die koffie is wel prima.
Ik durf geen nieuwe zakken meer te kopen.

Graag even laten weten als de koffie capsules verbeterd zijn zodat ik mijn kennissen/vrienden ook op de hoogte kan brengen, ze kopen ze nu ook geen capsules meer van de Lidl.
Ook ontvang ik graag nieuwe Cappuccino capsules zodra ze verbeterd zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:45 geantwoord

Heeft op 02 oktober 2017 om 17:35 geantwoord

Ik heb nu alle info gestuurd, hopende op een oplossing naar tevredenheid.

Reactie van de melder van de klacht Irma1

1 maand geleden - Ik heb een bon van 10 euro ontvangen. Het is goed zo. Als de cups weer in orde zijn hoor ik het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Irma1