Klacht: candy crush

op 11 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo, ik ben gek op het spelletje candy crush, heb een aantal malen iets bij gekocht en het is nu een aantal malen voorgekomen dat er in plaats van 2,29 12,29 wordt afgeschreven, 10 euro teveel dus!! Ik heb geen idee hoe ik hier iets aan kan doen en hoe mijn geld terug te krijgen. Hopelijk via deze site, kan namelijk echt niet…is pure oplichting. Is nu meerdere malen gebeurd.

Het geld terug krijgen wat ze teveel hebben afgeschreven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Annejavea