Klacht: Cancel van vlucht

op 17 juni 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zo afgelopen vrijdag met Ryan air naar Mallorca vliegen… Zelden zo een slechte service als dit mee gemaakt… Ik kon niet online inchecken via hun website en toen werd er op de airpoort even €55 voor een checkin gecharged… Daarna werd de vlucht gecancelled… En er kon pas op zondag!!! gevlogen worden… Ik zou tot woensdag blijven dus heb mijn hele vakantie moeten cancelen… Het geld voor de reservering heb ik nog niet terug en andere gemaakte kosten als huurauto en reiskosten van Soest naar Weeze worden niet vergoed. Persoonlijk contact zoeken met dit bedrijf is onmogelijk… Meest slechte service die ik ooit heb ervaren met een airline…

Gewenste Oplossing:

Al mijn onkosten terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinSluis