Klacht: camping Maximum (Rimini)

op 05 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vanaf 22-07-16 tot 31-07-16 ben ik op vakantie geweest naar Rimini camping maximum. Ik ben niet tevreden over mijn vakantie.

Op de site stond dat we echte matrassen kregen. Deze matrassen bleken survival matjes te zijn. Als ik ging slapen was het matje mijn slaapzak en mijn kussen vochtig en klef. Op de dag dat ik mijn matje moest opruimen lag er een plas water onder. Ik ben hierdoor ziek geworden en ben dat vandaag nog steeds (5-8-2016).

Ook zou er een wasmachine zijn die kapot was al bij aankomst. De stroom ligt gewoon open en bloot als het gaat regenen kan er kortsluiting ontstaan. De tenten staan nog geen meter van elkaar vandaan waardoor als er brand uitbreekt het hele kamp platgebrand worden. Dit is zeer gevaarlijk. Ook zouden wij een tafel en stoelen krijgen. Dit hebben wij niet gekregen omdat het niet aanwezig was.

De koelelementen die wij zouden krijgen waren nutteloos. In de ochtend kon je ze wisselen maar niks wat je in de koelbox bewaarde was koel of bleef goed. Ook was de koelbox niet schoon aangeleverd.

Tevreden ben ik als deze klacht serieus wordt genomen. Ik ben bereikbaar op het nummer : 0629585646. Heeft u nog verdere vragen kunt u mij bellen.

Ook lijkt het mij redelijk als ik een bedrag van 50 euro terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M M van Hoek