Klacht: camera doet het niet

op 28 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Goedendag, Een half jaar geleden heb ik een samsung tablet TAB4 gekocht. Nu wil ik voor het eerst een paar foto’s maken een paar weken terug, maar deed de tablet niets. Naar de firma Nexio gegaan en die moesten het helaas configureren, instelling camera gereset en toestel geboot. Toen moest ik 46 euro betalen. Ik zei dat is ook fraai, ik heb nog nooit een foto gemaakt en nu moet ik er ook al voor betalen. Volgens de firma Nexio lag het aan de software. Omdat de tablet nog maar een half jaar oud was kreeg ik een korting van plm 12 euro. Ik vind dit niet terecht en daarom leg ik mijn klacht bij Samsung neer.

Ik ben tevreden wanneer ik er in dit geval niets voor had hoeven te betalen en dat het service zou zijn. Ik heb er nog nooit 1 foto meegemaakt en daar ben ik niet blij van. Verder ben ik dik tevreden met mijn tablet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fiatpanda