CAK heeft al maanden een technische storing waardoor facturen nooit worden opgestuurd. Maar wel sturen ze betaalherinneringen van schrik niet 400 euro!
Helaas heb ik toch echt de facturen nodig om te kunnen declareren bij de zorgverzekering.
Op het internet... Lees meer
Ik ben geen klant meer. Ze sturen factuur. 25 minuten wachttijd daarna vragen ze persoonlijk nummer. Anders ik wordt niet geholpen. Ik heb doorgegeven en de gesprek was gebroken. Lees meer
Ik probeer al een paar dagen het CAK te bellen op nummer 31887115551 voor een vraag over de verdragsbijdrage na emigratie, echter wordt de verbinding direct verbroken na 1x overgaan. Lees meer
Hoewel het Cak over informatie beschikt dat de maandelijkse zorgpremie van € 119,85 door de mijn zorgverzekeraar wordt ingehouden en dat er een WSNP-saneringstraject over mijn leven is uitgestrooid, toch legt Cak beslag op mijn karig pensioen. Dit -traject was... Lees meer
Ik ontvang betalingsherinneringen over facturen die allang betaald zijn. Gemaild, met bewijs dat het wel betaald is. Geen antwoord en nu opnieuw een herinnering. Telefonisch niet bereikbaar (20 tot 30 minuten wachttijd). Op de site van CAK is al bijna... Lees meer
Ik onvang iedere maand een eigen bijdrage van 19 euro voor huishoudelijke hulp,loopt van maart 2020 tot januari 2022.Ik heb 11 maart 2020 1x hulp gehad 1uur en 20 min.
Door corona is het in april stop gezet opgezegd en uit... Lees meer
Sinds januari 2022 krijg ik z.g. huishoudelijk hulp via de gemeente Westerkwartier. Vandaag, 28 januari 2022 heb ik 6 betalingen verzoeken ontvangen van eerste 6 maanden van 2021. Maar in 2021 heb ik geen huishoudelijke hulp gehad. Oplichterij, zeg !!!... Lees meer
Afgelopen November valt er een betaalverzoek van het CAK over de maand Juni. 100% dat ik deze betaald heb want ik heb alles netjes op orde. Toch heb ik deze betaald en kort daarna ontvang ik een brief dat ik... Lees meer
Ik probeer nu al 3 dagen CAK telefonisch te bereiken, ik sta soms wel tot 35 min in de wacht. Ook vandaag weer een poging gedaan. Nadat er nog maar 1 min stond in de wacht, werd de verbinding verbroken.... Lees meer
Facturen zijn altijd erg laat, soms maanden of een jaar later. Daarnaast kunnen ze het eigen administratie niet eens op orde maken, waardoor ik dit jaar al 10maanden betaald heb, en nu weer rekenigen voor 6maanden. Stelletje ramdebielen eerste klas Lees meer