Klacht: Caiway oplichterij/rscistisch/maffiapraktijk

op 22 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Caiway heeft tezamen met mij telefonisch getracht om het alles in 1 pakket werkend te krijgen. Aangezien dit niet lukte is hun partner Guidion ingeschakeld. Zij zouden heden om 1315 uur verschijnen en mij van tevoren telefonisch inlichten. Dit is niet gebeurd en ik ben door Guidion op een hufterige wijze te woord gestaan, want ik zou liegen.

Vervolgens diende ik met Caiway contact op te nemen en werd ik geschoffeerd door dhr. Wim van de Technische Helpdesk en heeft hij mij racistisch bejegend met zijn opmerkingen en de hoorn erop gegooid. Zijn collega Jotska heeft mij ook onheus bejegend en mijn installatie is nog steeds niet compleet.

Vervolgens zou ik volgens Dave van Caiway vanavond gebeld worden… 3 x raden: Niet!! Dit soort praktijken zijn zeer ongewenst. Derhalve Caiway en Guidion verbetert u en wees bewust van uw oplichtings- en maffiapraktijken evenals de racistische uitingen van uw Caiway medewerker.

Compensatie en installatie compleet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 15 september 2017 om 13:23 geantwoord