Klacht: Caiway oplichterij/rascistisch/maffiapraktijk

op 22 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Caiway heeft tezamen met mij telefonisch getracht om het alles in 1 pakket werkend te krijgen. Aangezien dit niet lukte is hun partner Guidion ingeschakeld. Zij zouden heden om 1315 uur verschijnen en mij van tevoren telefonisch inlichten. Dit is niet gebeurd en ik ben door Gidion op een hufterige wijze te woord gestaan, want ik zou liegen. Vervolgens diende ik met Caiway contact op te nemen en werd ik geschoffeerd door dhr. Wim van de Technische Helpdesk en heeft hij mij racistisch bejegend met zijn opmerkingen en de hoorn erop gegooid. Zijn collega Jotska heeft mij ook onheus bejegend en mijn installatie is nog steeds niet compleet.

Gewenste Oplossing:

Alles in 1 pakket dient werkend opgeleverd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 september 2017 om 20:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions