Klacht: Caiway nieuwe kabel trekken

op 01 december 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Een maand geleden gebeld dat ik mijn huis heb gekocht met een coax kabel afgeknipt in de kruipruimte. Gezien ik een nieuwe vloer heb gelegd kan ik er niet bij en wil ik de aansluiting ook niet meer in mijn woonkamer. Zelf heb ik voor nood nu de kabel verlengt naar de meterkast. Dit brengt alleen een verzwakking in het signaal met zich mee. Dit heb ik allemaal meerdere malen uitgelegd. Toch moest ik een dag vrij nemen, want ik dacht dat toen de monteur zou komen die het zou maken. Echter deze man legde vast wat ik al had verteld. Hij gaf aan nu de echte monteur te sturen, waardoor ik nog een dag vrij moest worden. Vandaag was de grote dag en ik had de middag vrij gehouden. Ik krijg een monteur aan de telefoon en die gaf mij aan de kabel niet opnieuw te willen trekken of verlengen, maar alleen opnieuw een aansluiting te maken daar in mijn huis. Hoe moeilijk is het om gewoon in een keer duidelijkheid te geven:

Een nieuwe groene kabel getrokken van het kastje tot mijn meterkast, waardoor ik beter signaal krijg en gewoon tv kan kijken!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Goedenavond meneer Schaaper, Bedankt voor het telefoongesprek wat wij zojuist gevoerd hebben. Allereerst natuurlijk mijn excuses voor het ongemak in deze hele zaak. Het is niet de bedoeling vanuit ons/de netbeheerder om een belofte te doen, en deze dan vervolgens niet na te komen. Evenals het opnemen van een vrije dagen voor niets. Wij hebben met elkaar afgesproken dat wij vanuit ons gaan bellen met de netbeheerder om na te gaan wat hun beweeg redenen zijn om toch de aansluiting niet volledig te herstellen. Omdat het nu vrijdagavond is kunnen wij dit helaas nu niet oppakken. Zij zijn maandag voor ons weer bereikbaar. Dan willen wij graag hun terugkoppeling horen en met hun in gesprek gaan. Als dit gedaan is en wij hebben meer informatie, zullen wij vervolgens contact met u opnemen. Voor nu een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Geachte heer Schaaper, Ik heb u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit lukte helaas niet. Ik wilde u vragen om de postcode en het huisnummer waar het om gaat, zodat ik hier navraag over kan doen. Graag verneem ik van uw wat de correcte gegevens zijn! In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare team

Reactie van de melder van de klacht eschaaper

7 maanden geleden - Goedenavond. Ik was helaas slecht bereikbaar gezien ik op mijn werk in een spreekuur was. Mijn nieuwe adres is de Wateringseweg 54 in Poeldijk 2685 ST. Alvast hartelijk dank. met vriendelijke groet, Eelke Schaaper

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 18 december 2017 om 13:07 geantwoord

Heeft op 18 december 2017 om 17:33 geantwoord

Ik snap de stelling van Caiway. Maar het is helaas geen oplossing. Het is fijn dat het nu gewoon zo duidelijk wordt neergezet. Maar het was prettig geweest als dit natuurlijk gelijk werd gezegd.

Nu hebben we dus een half abonnement van Caiway gezien de Tv vaak uitvalt vanwege te weinig signaal. En de kabel is al getrokken tot onder het huis, maar gezien de verbouwing hebben we daar gewoon geen ingang signaal meer. En om het signaal te versterken hebben we een kabel nodig zonder onderbrekingen.

Dus tevreden zijn we niet!

Alle klachten die gemeld zijn door eschaaper