Klacht: Caiway komt afspraken niet na

op 07 juni 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs werd ik gebeld dor Caiway of ik interesse had in het overgaan op glazvezel voor internet , tv en telefoon. Dat heb ik. Dus zij zouden een adviseur langs laten komen. 27 mei 1 uur. bevestigd per mail, netjes. Er komt niemand. Ik meld dat uiteraard en vraag om een nieuwe afspraak. Met och wat vervelend nou heb ik het gedaan. Kan een keer gebeuren. maar waarom niet even gebeld? Het wordt 3 juni om 2 uur, weer keurig per mail bevestigd. EWr komt weer niemand, geen belletje niets, dus bel ik maar weer. Weer wat vervelend u wordt zo snel mogelijk teruggebeld. Niets meer gehoord tot nu toe. Caiway heeft 2 telefoonnummers van mij en het e-mailadres, maar contact opnemen is te moeilijk. En ja ik wil nog steeds overgaan met die leuke glasvezel actie die zo gepromoot wordt. Maar als men de afspraken niet nakomt, niet langskomt, niet belt wat moet je dan?
Hedwig Maas

Gewenste Oplossing:

Telefoontje, afspraak maken die nagekomen wordt. en de overgang op glasvezel vlekkeloos laten verlopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Maas, Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat er meerdere afspraken met de adviseur niet zijn nagekomen. We hebben uw klacht in behandeling genomen en gaan uitzoeken wat hierin mis gaat en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen rectificeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 21 juni 2016 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Maas,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en begrepen dat er inmiddels contact met u is opgenomen om een glasvezelpakket aan te melden. Wij begrijpen dat hiermee uw klacht is verholpen en onze collega\'s u tevens een gratis wifi router en installatieservice hebben toegezegd.

Wij zullen de openstaande klacht afmelden. Bedankt voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,

Rias
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hedwig Maas