Klacht: Caissière

op 25 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wilden wat kopen bij de Kruidvat, maar de caissière dacht dat het niet haar taak was om onze vragen te beantwoorden en keek ons alleen maar verontwaardigd en boos aan. Dit kan echt niet. Je moet een normale vraag van de klant (over een 1+1 actie) gewoon beantwoorden in plaats van ons aanstaren alsof we gek zijn. Als ik haar manager was, had ik haar meteen ontslagen.

Gewenste Oplossing:

Als ik normaal geholpen zou worden aan de kassa.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belinda_