Klacht: cadeaukaartje : telegraaf, prive, autovisie, of vrouw glossy

op 19 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Willems,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hadden helaas de afgelopen week een storing op de pagina waarop u de code dient te verzilveren. De storing is inmiddels verholpen en kunt u dus weer terecht op de pagina www.telegraaf.nl/zomer.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door P.A.N.WILLEMS@LIVE.NL