Klacht: cadeaukaart ontkoppelen

op 12 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 september 2018 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste anne.ritt

Vandaag heb ik deze klacht in behandeling genomen. Ik kan me voorstellen dat je graag het overige tegoed wilt gebruiken. Het is voor ons echter niet mogelijk om een cadeaubon in een ander account voor jou te blokkeren. Ten eerste is dit niet mogelijk vanwege de strenge privacy wetgeving en ten tweede kunnen wij vanaf hier niet zien dat jij de eigenaar bent van deze cadeaubon.
Ik raad je daarom aan contact op te nemen met de persoon waar het andere account van is.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

Heeft op 14 september 2018 om 10:56 geantwoord

Dit is GEEN oplossing,
want ik heb geen contact meer met diegene.

Alle klachten die gemeld zijn door anne.ritt