Klacht: Cadeaukaart geld weg

op 09 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou oortjes bestellen en ik voerde mijn cadeaukaartcode en pincode in en ik ging verder naar mn bank even later waar ik te zien krijg welk bedrag van mn rekening wordt gehaald was het de 55 euro van de oortjes dus de 25euro van de cadeaukaart is er helemaal niet afgegaan. Ga ik dus even snel terug en probeer ik het opnieuw en opeens staat er de cadeaukaary heeft een restwaarde van 0euro. Mooi goed geregeld zeg! Weg 25euro.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuwe cadeaukaart tegemoet zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 september 2018 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben via de mail contact gehad en het probleem is opgelost. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Ares112