Klacht: Cadeaukaart

op 25 januari 2014 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Ook ik heb een cadeaukaart gekregen van O’Chelle twv €50. Een ook ik ben eens benieuwd waar ik deze nog kan inleveren! Erg vreemd hoor dat je deze niet gewoon bij een DA drogist kunt inleveren. Hopelijk lost DA dit probleem op.

Cadeaukaart inwisselen bij een willekeurige DA drogisterij

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb DA Drogisterij een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Heeft op 28 januari 2014 om 18:08 geantwoord

Er staat dat de klacht is opgelost maar helaas is dit niet zo. Althans niet voor mij. DA geeft aan dat de cadeaukaarten van o'chelle niet meer ingewisseld kunnen worden omdat deze franchise onderneming van de DA drogisterijen failliet is. Dus....weg €50. Jammer dat de DA niet met een andere oplossing kan/wil komen. Per slot van rekening hebben zij mijns inzien ook geprofiteerd van o'chelle. Dus nee, ik ben niet tevreden met de "oplossing". En ik vind het nog het meest jammer voor diegene die de kaart cadeau heeft gedaan.......

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 28 januari 2014 om 18:28 geantwoord

Indien het geen DA cadeaubonnen betreft, kunnen wij deze klacht helaas niet oplossen. Op 28-1 de consument een mail gestuurd met meer informatie en een doorverwijzing.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DA Drogisterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door chrissie58