Klacht: Cadeaukaart

op 27 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-05-2017 heb ik bij Albert Heijn online een cadeaukaart besteld van 100,00€.
Ik heb de kaart ontvangen op 20-06-2017. Ik heb deze proberen activeren maar telkens kreeg ik de melding dat ik de klantenservice moest contacteren.
Dit heb ik meerdere keren gedaan en telkens kreeg ik het antwoord dat ik moest afwachten en dat ze het gingen doorgeven.

Ik heb hiervoor bijna dagelijks getelefoneerd naar de klantenservice en ik kreeg telkens te horen dat ik geduld moesten hebben en afwachten.
Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen en is de kaart nog steeds niet geactiveerd.
Ik heb begin deze maand nogmaals contact opgenomen met de vraag of ze het geld konden terug storten maar ook hiervan heb ik niets meer mogen vernemen.

Intussen ben ik al 4 maanden bezig met het activeren van de cadeaukaart.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het probleem is opgelost.
Ik zou graag hebben dat de cadeaukaart wordt geactiveerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ATF