Klacht: Cadeaubon

op 19 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Beste,
Ik heb van vrienden in belgie een kado kaart ontvangen van ici paris. Zelf woon ik in nederland. Ik heb de kado kaart gekregen omdat ik al maanden lang het Naked2 palett wil van urban decay. Nu heb ik een bon ontvangen van 50 euro om vervolgens teleurgesteld te worden met het feit dat een belgische kaart niet geld in nederland. Ik heb diverse keren met de klantenservice gebeld over een oplossing en kwam zelf met ideen, zoals het online te bestellen, een kaart om te zetten in een nederlandse kaart. Noem zo maar op. Dit was allen teveel gevraagd en werd ik beantwoord met ”wij kunnen hier niks aan doen”. Immers is de kaart gewoon 50 euro waard en wil ik hier graag mijn palet van halen.

Wanneer er een mogelijkheid is dat ik, zonder geheel af te reizen naar belgie, mijn urban decay palett kan kopen met de kado bon. Online of in store maakt niet uit.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Livvy