Klacht: Bye-Bye-Geld

op 31 augustus 2015 over Bye-Bye-Snore.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Wij hebben ons ook laten verleiden om bij bye-bye-snore te bestellen. En we kunnen bevestigen dat de bestelling na 3 weken nog steeds niet geleverd is en op e-mails niet wordt gereageerd.

Het goede nieuws is dat je na de maximale levertijd van 30 + 5 dagen aangifte kunt doen van oplichting.

Als de termijn van 35 dagen verstreken is en we hebben ons geld niet terug ontvangen, doen we dan ook aangifte.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht M Coekie

2 jaren geleden - Update: op 14 september 2015 aangifte gedaan van Internetoplichting

Reactie van de melder van de klacht M Coekie

2 jaren geleden - Update: X IT Consulting heeft namens Bye-Bye-Snore het volledige aankoopbedrag teruggestort. Aangifte loopt nog steeds.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht M Coekie

1 jaar geleden - N.a.v. de vraag hoe wij de klachtenbehandeling van X namens "bye-bye-snore.nl" vinden, de volgende reactie. De klachtenafhandeling, ondanks ons geld terug, hebben wij als teleurstellend ervaren. Vanaf het begin was al duidelijk dat "X" geen probleem heeft om de waarheid geweld aan te doen. Zodra iemand van 20 jaar oud, die nog bij zijn ouders woont, zich beroept op onze medewerkers, "alles geautomatiseerd" en "intern onderzoek", weet je dat je in de maling wordt genomen. X werd door onze aangifte gedwongen om contact op te nemen, maar had dit uit eigen beweging nooit gedaan. Uit iedere klacht blijkt hetzelfde, er wordt niets geleverd en op mails wordt niet gereageerd. Dit blijkt ook wel uit het klachtenoverzicht vanaf 2013 waar nooit op gereageerd is. De reeds gedane klachten vanaf 2013 werden pas na onze aangifte in behandeling genomen zowel op klacht.nl als op klachtenkompas.nl. De uitleg van X op klachtenkompas.nl dat de webshop recentelijk door hem was overgenomen en daarom nu pas werd gereageerd is pertinent onjuist. Uit gegevens van de Kvk blijkt dat bye-bye-snore.nl al in 2013 geregistreerd is door X. Maar als X zich geroepen voelt om de problemen op te lossen, kan deze een oproep op de website "bye-bye-snore.nl" plaatsen! Zodat mensen die zich benadeeld voelen zich alsnog kunnen melden en de keus hebben tussen geld terug of alsnog leveren van het bestelde product. Dat er meer slachtoffers zijn dan klachten mag duidelijk zijn.

Bericht van Bye-Bye-Snore.nl

1 jaar geleden - Geachte heer / mevr. , Reagerende op uw reactie het volgende. Zoals bij u, bekend en destijds aan doorgeven bent u bij uw bestelling vergeten een huisnummer aan ons door te geven. Dit heeft er toe geleid dat de 'logistieke medewerkers" alsmede het bedrijf welke deze taak op zich heeft genomen ten dienste van de webshop ByeByeSnore, het product heeft verstuurd naar een adres zonder huisnummer. In reactie op het "niet ontvangen" heeft u contact opgenomen met onze klantenservice, u was van mening dat u niet adequaat bent geholpen en hebt direct aangifte gedaan bij de politie. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste. Wij hebben ook niks meer mogen vernemen van de Politie alsmede enige voortgang in "uw zaak/aangifte". Derhalve begrijpen wij dat deze aangifte inmiddels als "nietig" beschouwd mag worden. Naar aanleiding van uw geval , als reactie op het internonderzoek, is dit euvel op de bestelpagina derhalve ook aangepast. Ondanks het feit , dat wij de fout niet bij ons vinden liggen hebben wij u het gehele aankoopbedrag alsmede de verzendkosten aan U gecrediteerd. In uw bericht stelt u een aantal aannames welke wij als zeer abject ervaren. Wij distantiëren ons dan ook van dergelijke uitlatingen. Derhalve verzoeken wij u uw klacht alsmede uw reactie te verwijderen van deze website, anderszins zullen wij contact opnemen met de houder van deze website om te verzoeken deze beteffene reactie te verwijderen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Verblijven wij met vriendelijke groet, Team ByeByeSnore

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 25 april 2016 om 08:08 geantwoord

Geachte mevr.,

Mogen wij van u vernemen of deze betreffende klacht nog actueel is?
Dan kunnen wij u uiteraard helpen het probleem verder op te lossen

In geval niet mogen wij u dan verzoeken deze betreffende klacht als opgelost te markeren?

In afwachting van uw reactie.

Verblijven wij met vriendelijke groet,
Team Bye Bye Snore .nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M Coekie