Klacht: Onbereikbaar, absurde reparatiekosten en verborgen onderzoekskosten

op 09 september 2019 over BY-POS in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In totaal 5 stuks Zebra TC20 barcodescanners besteld bij dit bedrijf.
2 schermen zijn door vallen defect geraakt, gebeld en de geschatte kosten zouden 120 euro scherm zijn.
Heb deze voor reparatie aangemeld op 19 augustus en verzonden.
Pas op 28 augustus kreeg ik reactie dat de reparatie 289 euro scherm zou gaan kosten.
Hier direct op gereageerd dat ik hiermee niet akkoord ga en de scanners graag z.s.m. terug ontvang. Geen reactie hierop gekregen en telefonisch onbereikbaar.
Op 2 september nogmaals gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie. Heb zojuist (9 september) gebeld en werd mij even verteld dat ik 95 euro aan onderzoekskosten moet betalen, terwijl hier helemaal niets over is verteld en nergens te lezen valt!

Het zijn grote flippo’s en ik zal dan ook nooit meer wat bij hen bestellen. Ik raad u ook aan om niets bij By-Pos te bestellen!

Gewenste Oplossing:

De scanners zonder kosten teruggestuurd te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BY-POS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BY-POS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janhoff