Klacht: Buurtbus Oude Wetering naar Lisse

op 27 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De twee buurtbussen zijn niet op komen dagen, ook al zeiden het boord, 9292 en zelfs klantenservice dat ze zouden rijden. Ik heb nu anderhalf uur gewacht voordat ik besloot de normale bus te pakken en drie uur te laat te komen.

Ik ben tevrede wanneer de buurtbussen gewoon rijden op de tijden die worden weergegeven op de boorden en 9292.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Elise, Wat jammer om te lezen dat buurtbus 723 vanochtend niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt, helemaal als je hierdoor 3 uren te laat op je eindbestemming aan komt. Begrijp ik uit je bericht goed dat je vanochtend bij halte Meerkreuk in Oude Wetering op de bus wilde stappen? Hoe laat wilde je vanochtend bij die halte op de buurtbus stappen? Als ik de ontbrekende informatie heb ontvangen dan zal ik je klacht intern doorsturen naar de teammanager in de regio zodat dit besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van

8 maanden geleden - Hallo Elise, Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de buurtbuscoördinator in de regio zodat er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken wordt. Hopelijk ervaar je hierdoor snel verbetering op dit traject! Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door EliseKoo