Klacht: Buurtbus niet op komen dagen

op 25 februari 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik werk vaak tot laat waardoor ik de buurtbus moet reserveren van de 7 keer dat ik de bus heb gereserveerd is tie 5 keer niet opkomen dagen terwijl de reservering wel gewoon is doorgekomen (bevestiging via mail en sms gehad). De laatste keer dat ik stond te wachten op de buurtbus (om 20:35) belde ik de klantenservice van syntus waarna ik een mevrouw aan de telefoon kreeg. Na 5 min in de wacht gestaan te hebben zei deze mevrouw “de chauffeuse gesproken te hebben” en deze had 15 min vertraging. Na 20 min. Gewacht te hebben bij de halte en nog steeds geen buurtbus zien opkomen dagen belde k nog een keer naar de klantenservice (inmiddels 20:50 en de klantenservice sluit om 21:00). “Ja de chauffeuse is echt onderweg dat kan ik u garanderen, als ze er om 20:55 niet is, bel ons dan nog een keer”. Natuurlijk was de buurtbuus er nog steeds niet op dat tijdstip en toen k wilde belde.. kreeg ik de klantenservice al niet meer te pakken. Uiteindelijk gewacht tot 21:10 en nog steeds geen buurtbus. Daar sta je dan helemaal alleen als een dame van 23 dichtbij het bos in the middle of nowhere in Wilp wachtende op buurtbus 507. Ontzettend pissig dat de buurtbus niet is opkomen dagen en dat je dan zelfs bij de klantenservice word gerekt tot hun sluitingstijd met een smoes dat de buurtbus een zogenaamde vertraging heeft maar wel echt komt. Super fijne en behulpzame klantenservice van de syntus. Not.

Wanneer de buurtbus volgens afspraak/reservering gewoon komt opdagen zoals dat hoort. En wanneer de klantenservice van de syntus echte hulp aanbied.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Lindo