Klacht: Bustijden kloppen niet

op 13 oktober 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 3 richting Overvecht/Utrecht CS vertrekkend vanaf JM de Muinckkeizerlaan vertrekt op andere tijden dan 9292 aangeeft. Willen jullie dit ajb controleren? Daarnaast is er een nieuwe bushalte die nu Prinses Irenelaan heet, maar die jullie nog steeds JM de Muinckkeizerlaan noemen. Dat is verwarrend, omdat ik dan niet weet naar welke halte ik moet.

Als de bustijden kloppen met de bustijden die bij de bushalte staan aangegeven en de naam van de bushalte wordt gecontroleerd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Maitetje