Klacht: Bussen vol

op 13 september 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik neem altijd bus 85 (veenendaal centrum naar ede wageningen station) ik sta bij halte de meent op en moet er dan bij mij school uit.. (bovenbuurtweg)
Sinds de eerste schooldag heb ik al meerdere keren een bus voorbij zien komen die vol zat! Wat dus betekend dat ik op de volgende moet wachten. Vervolgens zijn de volgende 2 bussen ook vol en kom ik ruim een uur te laat.
Vanmorgen heeft de bus meerdere haltes overgeslagen(ook al wilde mensen eruit) om te voorkomen dat er toch mensen zouden instappen. Van een vriendin hoorde ik dat bus 83 veranderd in bus 85 edewageningen, wat inhoud dat de bus op het begin punt al eigenlijk vol zit. Bus 85 is een lijn waar veel scholieren opstappen en dus is het erg vervelend als er 3 bussen voorbij komen waar je niet mag instappen.

Mijn vraag is of jullie een grotere bus kunnen inzetten!! Of meerdere bussen achterelkaar kunnen laten rijden! Bus 85 komt ook langs heg ziekenhuis gelderse vallei en zit daar ook al te vol om al die mensen erin te laten..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbsuw8qoan