Klacht: Bussen rijden expres door zonder mij op te halen

op 11 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben vandaag tweemaal voorbijgereden door lijn 43 in Gelderland. Beide keren stond ik duidelijk te wachten op het perron, niet het bushokje, en beide keren reden ze zonder pardon door. Er komt maar een bus langs deze halte, de enige reden dat ze doorreden was omdat ik wellicht mijn pasje niet omhoog hield(?). Ze zagen overduidelijk dat ik op de enige bus langs deze halte stond te wachten en ze reden expres door. Ik hoop in ieder geval dat de chauffeurs die 13:51 en 14:21 op 11 augustus bij de Smidsallee hadden moeten zijn hiervoor aangesproken worden.

Wanneer deze chauffeurs hier op worden aangesproken en de volgende keer beter opletten. Het heeft mij enorm veel tijd gekost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 11:38 geantwoord

Bedankt voor je bericht, maar ook vervelend om te lezen dat je reis niet ging zoals je verwacht had. 9292 rijdt zelf geen bussen en hebben wij ook geen chauffeurs in dienst. Voor deze melding kun je dan ook beter contact opnemen met de vervoerder zelf.

Groeten, Marco

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimster4Life