Klacht: Bussen limburg zuid

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 augustus 2017 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sharon98,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de dienstregeling. Voor sommige lijnen geldt dat deze alleen rijden na reservering. Dit kan op bepaalde tijdstippen of in bepaalde periodes zijn. Daarnaast kennen wij ook de OV-shuttle die ongeacht het tijdstip gereserveerd moet worden. Hiermee willen wij voorkomen dat er met lege bussen gereden wordt.

Ik adviseer je om in het vervolg je reis vooraf te plannen met onze reisplanner of app.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon98