Klacht: Bussen limburg zuid

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta net te wachten op mijn bus maar blijkt dat dit een belbus is geworden van graverstraat kerkrade naar busstation kerkrade voorheen de regeling van veolia was beter toen reden de bussen rechtstreeks van bleijerheide naar spekholzerheide nu is het hopeloos

NOOIT

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 augustus 2017 om 10:02 geantwoord

Beste Sharon98,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de dienstregeling. Voor sommige lijnen geldt dat deze alleen rijden na reservering. Dit kan op bepaalde tijdstippen of in bepaalde periodes zijn. Daarnaast kennen wij ook de OV-shuttle die ongeacht het tijdstip gereserveerd moet worden. Hiermee willen wij voorkomen dat er met lege bussen gereden wordt.

Ik adviseer je om in het vervolg je reis vooraf te plannen met onze reisplanner of app.

^SM
Webcareteam Arriva