Klacht: Bussen komen niet opdagen

op 19 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta op 19 juli 2017 in de Dorpstraat in Sibbe op bus 791 van 11u01 te wachten en die komt niet opdagen of is ruim voor tijd langs maar ik heb hem in ieder geval niet gezien.
Dus op het werk doorgeven dat ik later ben en de volgende bus pakken om 21u01. Die komt echter ook niet.
Waardeloos! Ben benieuwd of Arriva mijn verlofuren betaald.

Gewenste Oplossing:

Als mijn uren vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juli 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Endjoy,

Jammer om te lezen dat de bus op beide tijdstippen niet is komen opdagen en dat je hierdoor te laat op je werk was. Voor de uren adviseer ik je een restitutieverzoek in te dienen via onze website: http://bit.ly/2uieNuq . Ik heb tevens je melding doorgestuurd naar de regio.

Excuses voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Endjoy133