Klacht: Bussen bijna altijd veel te vroeg

op 26 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Meerdere malen mijn klacht ingediend hierover bij Arriva maar blijkbaar doen ze er niks aan. Bussen zijn regelmatig te vroeg, waardoor ik mijn bus mis en vervolgens de trein. Wanneer ik nog een sprintje trek om alsnog met de bus mee te kunnen word ik geweigerd, terwijl de buschauffeur te vroeg is en ik niet te laat ben. Heel vervelend als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer en in het bijzonder van Arriva. Blijkbaar is het ook niet meer mogelijk om een klacht in te dienen op hun website tegen de desbetreffende chauffeur.

Wanneer de bussen op tijd zijn of in ieder geval wachten tot het tijdstip dat ze horen te vertrekken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 26 mei 2016 om 09:49 geantwoord

Beste,

Jammer om te lezen dat de bussen waarmee je reist regelmatig te vroeg zijn. Ik begrijp dat je daar van baalt. Heb je voor mij meer informatie over bijvoorbeeld met welke buslijn je reist? Hoe laat en bij welke halte je op de bus stapt? En in welke richting je reist? Als ik de benodigde gegevens van je ontvangen heb, dan kan ik in het systeem kijken of de bus inderdaad te vroeg bij de halte is vertrokken en kan ik er bij de teammanager in de regio melding van maken.

Via de website kun je nog steeds je klacht kwijt door een bericht te sturen via de contact pagina. Hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm kun je een bericht sturen.

^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Howlateisit