Klacht: Bussen

op 12 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus van en naar Grevenbicht schijnt bijna nooit op tijd te komen, in ieder geval niet tijdens enigszins normale reisperiodes (9-11 en 17-20)

Gewenste Oplossing:

Als de bussen een enigszins normaal tijdschema gaan volgen en er geen 10+ minuten vertragingen komen met chauffeurs die rustig gaan kletsen met collega's

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Wesley1611, Niet leuk om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Graag hoor ik van je wat je opstaphalte is. Dan geef ik het door in de regio. Met vriendelijke groet, ^JK Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wesley1611,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley1611