Klacht: Busschauffeur rijdt gewoon weg, zonder te kijken of er nog mensen naar bus rennen.

op 06 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest net om 15:59 de 55 pakken richting gulpen. De bus was er echt al om 15:58, daarom moest ik rennen naar de bus. Er stapte 1 meisje in toen sloot hij de deur en wilde hij toen ik bij de deur stond wegrijden. Toen klopte ik op de deur, keek hij me aan en reed hij weg.

Als de busschauffeur eens wat beter opletten want dit slaat nergens op. Ze hoeven maar in de bus te rijden en mensen mee te nemen, dan kunnen ze toch ook wel wat beter kijken want dan zag hij me naar de bus rennen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2017 om 07:47 geantwoord

Beste Snellejelle99,

Ai, dat is niet zo fijn om te lezen. Niet leuk dat de chauffeur zo voor je neus wegrijdt. Ik heb het doorgegeven in de regio zodat dit besproken kan worden.

Excuses voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam