Klacht: Busschauffeur

op 23 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wilde uitstappen maar meneer zag mij niet staan. Twee keer toe geroepen. Had netjes op het stop knopje gedrukt. Twee andere mensen stapten ook uit alleen een deur voor mij. Ik was bij de achterste deur. De meneer netjes gevraagd of hij de deur open kon doen twee keer toe!
Ben toen naar de deur verder gelopen maar die ging dicht. Ik zeg meneer; ik moet er ook uit! Hij zei zoiets van; je stond wel lang te wachten he. Ik verstond er niks van het was een en al gebrabbel. Zo hoort men niet om te gaan met klanten!!
Toen ik uitgestapt was en op
De stoep liep keek de busschauffeur mij de hele tijd erg boos aan alsof ik iets verkeers gedaan had !?

Als die gewoon alle deuren
Open doet en niet zo schreeuwt tegen me

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Riche97, Uit jouw reactie begrijp ik dat je een minder leuke ervaring hebt gehad met een van onze chauffeurs toen je wilde uitstappen. Allereerst wil ik je dan ook welgemeende excuses aanbieden voor je ervaren ongemak. Helaas hebben we te weinig informatie om je klacht in behandeling te kunnen nemen. Kun je ons misschien het volgende nog vertellen: - In welke plaats en bij welke halte ben je opgestapt ? - Welk lijnnummer heeft de bus waar je mee gereisd hebt? - Hoe laat ben je opgestapt? - Welke richting ging de bus op? Zodra we die informatie hebben kunnen we je klacht verder in behandeling nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Riche 97

3 weken geleden - - In welke plaats en bij welke halte ben je opgestapt ? Opgestapt in Dordrecht halte Centrum. - Welk lijnnummer heeft de bus waar je mee gereisd hebt? Lijnnumer 7 - Hoe laat ben je opgestapt? Opgestapt om 14.05 +/- - Welke richting ging de bus op? De bus ging richting Sterrenburg.

Heeft op 23 augustus 2017 om 16:17 geantwoord

Stap zojuist 16.13 op de bushalte met lijn 7 weer terug naar Dordrecht, weer dezelfde chauffeur. Ik zeg netjes goedendag. Hij keek al boos. En ik dacht oh, weer die busshauffeur.. hij zei: als je nou de volgende keer weer zo lang wacht rijd ik door. Op een hele gemene toon. Ik wilde meneer uitleggen dat hij dit verkeerd gezien heeft want ik stond gewoon achterin bij de achterste deur. Hij zij; loop maar door , ik heb het gezien in mijn spiegel op een hele gemene toon en toen ik eenmaal zat weer ene hele gemene blik! Voel me zo niet op mijn gemak in het openbaar vervoer!!! Als hij mij de volgende keren weer herkent zal dit telkens iets zijn waar ik tegen aan loop en angsten voor heb!!

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 augustus 2017 om 16:26 geantwoord

Beste Riche 97,

We hebben je klacht vanmiddag doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt zal worden.
Ik ga ervan uit dat de chauffeur de volgende keer vriendelijker tegen je is.
Nogmaals excuses voor het ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam