Klacht: Busschauffeur

op 17 september 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben op de veldmaarschalk montgomerylaan in bus 21 beek en donk eindhoven ingestapt om 17:30 ongeveer en ik heb toen ingecheckt mijn moeder oma en zusje hebben dat ook gedaan. Vervolgens zei de mevr. Busschauffeur dat iemand van ons niet had ingecheckt toen zij ik dat hebben we wel gedaan ze zei nee iemand heeft niet ingecheckt mijn moeder zij als ik nu weer incheck ben ik uitgecheckt toen zij de mevr. Busschauffeur oke isgoed. We gingen zitten, toen we aankwamen op het station om 17:45 moesten wij allemaal via de voordeur uitstappen en uitchecken we hebben uitgecheckt en vragen aan de mevr. Buschauffeur of we via de achterdeur kunnen uitstappen want mijn oma heeft een kar ze zegt eerst uitchecken ik zei dat we dat hebben gedaan ze zegt dat hebben jullie niet gedaan mijn moeder zei toen dat hebben we wel gedaan de mevrouw schreeuwde DAT HEBBEN JULLIE NIET GEDAAN! Toen kwam er een andere busschauffeur en die stond er gwn te kijken die ziet de mevr. Busschauffeur schreewen en doet niks de mevr. Busschauffeur zei vervolgens IK WORD HELEMAAL SCHIJTZIEK VAN DIE K U T ALLOCHTONEN! Ze stond op en begin mij moeder naar de achterdeur te diewen dat ze eruit moet ik was natuurlijk boos en schreeuwde dat ze van haar af moet blijven de mevr. Buschauffeur nog harder te diewen en gaf mijn moeder bijna een klap ze was heel lang en mijn moeder kort. De andere buschauffeur zat heletijd toe te kijken en zei dat wij eruit moeten we gingen eruit en heb toen de kenteken genoteerd en een foto van de mevr. Busschauffeur.

Kenteken hermes bus: BV-LZ-97

Als zij word gestraft want anders doet zij dat iedereen aan want mij zusje van 7 jaar is hartstikke bang en mijn oma die oud is durft niet eens meer de bus te pakken en ik wil dat zij geen buschauffeur mee is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 21 september 2016 om 11:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rajhana_k