Klacht: Buslijn in merssenerweg

op 06 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo:
Ik woon in meerssenerweg in maastricht , en een bus nummer 3 rijdt alleen op deze straat en gaat niet naar de noord station .
Als wil je naar noordstation gaat ; moet je 15 minuten wandelen na de laatste bus halte .
Ook was de bus nummer 59 rijdt direct naar het station maastricht en 5 minuten ben ik daar maar nu moet ik de bus nummer 3 een half uur nemen om naar het station te gaan .

Ik ben tevreden als de bus nummer 30 rijdt op meersennerweg direct naar het station maastricht en de bestemming van de bus nummer 3 is maastricht noord .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 augustus 2017 om 14:59 geantwoord

Beste Abeer1,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de dienstregeling van lijn 30 en lijn 3.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard wordt dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomst mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft.In december 2017 komt er weer een nieuwe dienstregeling. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam