Klacht: Buslijn 3 die niet rijdt

op 16 februari 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Informatieborden geven valse informatie te laat komen is 1, maar dat er meerdere malen geen bus verschijnt terwijl er geen feestdagen of stakingen gaande zijn . Naast het lange wachten voorkomt dit dat reizigers hun reis fatsoenlijk in kunnen plannen, met alle mogelijke gevolgen en onhemakken van dien.

Gewenste Oplossing:

Oplossing is natuurlijk gewoon op tijd rijden of accurate informatie verschaffen via de diverse apps en informatieborden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike134nl