Klacht: Buslijn 20 te vroeg vertrokken

op 24 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 20 is te vroeg vetrokken vanuit de station. In de app staat evident dat de bus om 21:06 bij de bushalte zal moeten arriveren. Dat was ineens veranderd naar 20:51. Vervolgens aan de klantenservice wou iemand mij laten inpraten dat de bus maar 5 min te vroeg vertrokken zou zijn; om 21:01 dus. Dit kan niet kloppen want ik heb was 10 min van te voren al bij de bushalte. De klantenservice zou dus ook beter moeten kunnen.

Rij aub volgens de schema en 5 te vroeg vetrekken dat kan gebeuren en is ook logisch maar 15 min slaat nergens op. Nu moet ik een heel uur wachten op station en kom ik te laat voor mijn afspraak. Spreek ook even de chauffeur aan als hij inderdaad te vroeg is vertrokken. De klantenservice hoort niet te liegen aan de lijn wat wel is gebeurd tijdens mijn gesprek. In de toekomst als de bussen eerder vertrekken, geef even een melding dan kunnen mensen zich hierop aanpassen. Wat nu is gebeurd slaat nergens op en hierom willen mensen juist niet meer met de ov reizen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jenszura, Je geeft aan dat lijn 20 15 minuten te vroeg vertrok. Dit is niet de bedoeling. Het is mij helaas niet duidelijk om welke bus het gaat. Kun je doorgeven op welk station je wilde opstappen en welke richting je wilde reizen? Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juli 2021 om 09:25 geantwoord

Hallo Jenszura,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jenszura