Klacht: Buslijn 10 Maastricht (P&R Noord naar Centrum 08:17u) rijdt aan terwijl nog niet alle pasagiers zijn ingestapt

op 13 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voor de derde keer in 2 weken tijd vond uw buschauffeur het nodig om mij te laten staan en aan te rijden terwijl ik op het punt stond om in te stappen. Mij kaartje was al gekocht het enige wat nog resteerde was het instappen. Meneer de chauffeur kon die 10 seconden die daarvoor nodig zijn echter niet wachten en besloot aan te rijden. Ook het voor de bus gaan staan had geen nut, want zodra ik naar de zijkant stapte in de veronderstelling dat ik in zou mogen stappen, gaf deze chauffeur gas om me maar zeker niet mee te hoeven nemen.

Als mensen die al een kaartje hebben en 5, maar 5 seconden later zijn dan de officiële vertrektijd toch nog kunnen instappen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste jflvanlieshout, Ik snap dat je ervan baalt dat je de bus hierdoor hebt gemist. De bus hoort officieel volgens dienstregeling te vertrekken, ik kan helaas vanaf hier niet beoordelen wat er precies is gebeurd waardoor je niet mee kon met deze rit. Kan je me aangeven om welke buslijn het gaat, bij welke halte je wilde opstappen en hoelaat? Dan zet ik je klacht door naar de regio zodat ze hier vanaf weten:) Met vriendelijke groet, ^PH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:26 geantwoord

Beste jflvanlieshout,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door jflvanlieshout