Klacht: Buskaartje in tijden van corona

Rowan.goos op 26 april 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat om bus lijn 4 van uit Reeshof station naar de ridderkerksingel in Tilburg om 16:32 datum: 26-04-20. Ik en mijn vriend hebben allebei een online kaartje gekocht. Vanwege corona. We kunnen altijd in stappen om in de lucht ons kaartje te laten zien, vanwege de veiligheid vanwege corona natuurlijk,kunnen we niet te dichtbij komen. Nu dreigde deze buschauffeur dat ik via voor moest komen en mijn kaartje moest laten zien. Dat doe ik natuurlijk niet want dat is geen 1,5 meter. Hij kan het makkelijk zien doormiddel dat we het in de lucht hadden gehouden. Maar meneer bleef maar Pushe en bleef stil staan met de bus. Ik vind het NIET! normaal dat deze onrespectvolle meneer mij blijft pushe om letterlijk corona op te lopen!! Deze man is de enige die dit doet namelijk!! ik heb dit verder nog nooit mee gemaakt!!

Gewenste Oplossing:

Als deze meneer hier op aan wordt gesproken!! dit kan niet!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 april 2020 om 18:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rowan.goos,

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij hebben je melding daarom doorgestuurd naar teammanager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling per e-mail.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rowan.goos